Framtidsplaner

Halloj !
Denna vecka är en sån där fullt-ös-vecka. Jätte jobbigt. Redovisning (roll spel) inför hela klassen imorrn. Phuu. Men jag har en sån bra grupp som jag ska redovisa med och jag har stått inför klassen förut, så det ska gå bra nu också =) Jag vet att jag kan !! Sen på fredag är det tenta på nervsystemet. Mamma har hjälpt till och förhört mig. Har gått bra. Hoppas att det går bra på provet också !!

Var på vv (viktväktarna) igår med S och handlade lite gott gott. Handla potatissoppa, svampsås och godisbars. Barsen är gjorda på jordgubbsskumnougat, övertäckt med mörk choklad. Så underbart gott !! Jag måste bara skärpa till mig nu. Har "fuskat" lite för mycket nu. Men nu jävlar. . . Jag ska vinna, jag ska klara det. Thats it !!

Har bestämt mig för att söka till Sjuksköterskaprogrammet (börjar i augusti). Nu går jag ju undersköterska programmet som är på 1,5 år. Är klar i maj nu i år. Riktigt skönt. Sedan är sjuksyrra på 3 år. Dock lång tid, vet inte om jag känner mig redo riktigt än, är ganska skoltrött, men ska iaf söka till de 4 skolor som finns i Sthlm så får man se. Om jag kommer in så tar jag beslutet då och ser om jag känner mig redo ! Känns iaf skönt att jag har lite planer för min framtid. Det är viktigt för mig att ha drömmar och mål. Efter att jag blivit sjuksyrra så vill jag vidareutbilda mig till Ambulansförare eller barnmorska. Någon av det verkar intressant. Ambulansförare är dock mer intressant just nu, men det kan ju förändras.

Nu ska jag ta och fortsätta äta min frukost och plugga lite sjukvård.
PUSS


Kommentarer
Postat av: Tobias

svar: va bra :) åh tack!

2008-02-27 @ 10:49:30
URL: http://grymtroligperson.blogg.se/
Postat av: Maria

Hehe snäll du är, härligt med positiva ord! Hoppas det går bra för dig och vv men så duktig som du är borde det inte vara några problem! Hoppas verkligen vi ses på jympan ;) kramas

2008-02-27 @ 18:16:20
URL: http://mcan86.blogg.se
Postat av: Marie

usch vad duktig du är! få så dåligt samvete att jaginte orkar plugga!! =((

2008-02-27 @ 19:44:10
URL: http://mariee87.blogg.se
Postat av: Hanna

Maria: Tack detsamma =) !! Vi kommer lyckas nå våra mål, det är jag övertygad om.. Kramis

Marie: Men du e också jätte duktig snuttan. Du kan ju redan allt utantill. Imorrn har vi redovisning som vi kommer klara galant, sen tenta på fredag som vi också kommer klara galant. Eller hur? Du och jag mot världen ;) haha.. Kramis

2008-02-27 @ 22:16:07
URL: http://charliesangels.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0