Fångad av en stormvind

Nu är jag äntligen hemma.. phuu.. Det blåser så mycket motvind (i ansiktet) att det motsvarar ungefär en anti-wrinkle (botox) behandling på stureplanskliniken. Att ta sig från skolan och hem är som ett heltidsarbete. *suck* !

Nu har jag handlat hem massa god mat och frukost. Har börjat på viktväktarna igen och nu ska mina sista kilon bort. För alltid !! Jag ska kämpa och jag ska vinna. Ger jag mig fan på nått, så gör jag det också =) Saken är den bara att jag äter alldeles för mycket godis. Jag är helt sockerberoende. Men fick tips av Johanna idag att jag ska ta en tesked honung om dagen för då försvinner sockersuget successivt. Så nu har jag handlat hem honung. Russin är också bra att äta när man är sockersugen.

Idag till lunch blir det rårakor med lingonsylt och morötter. Till middag tänkte jag lyxa till det med lövbiff och gratäng, och en stor sallad. Behöver ni tips eller råd, eller bara lite feedback, så hör gärna av dejj =9 Jag hjälper gärna till ! Jag lyckades gå ner rätt mycket i somras, men jag nådde inte min målvikt, vilket inte gjorde något, jag har bara några kvar, egentligen petitess kilon, men för mig så räknas dom !!

Well, dags för lite dans hemma nu så jag få röra på mig lite =)

Kärlek till er ^^

Kommentarer
Postat av: stina

Hej tjejen! Nu har jag packat ihop smink till dig;-)...När hinner du med en plåtning?
kram kram

2008-02-01 @ 16:31:05
Postat av: charlotte

Du är så fyndig sötnos! hihi :)

2008-02-01 @ 19:03:44
Postat av: Hanna

Charlotte: tack så mkt sötiiis =) du me ! Puss!!

Stina: jaa va kul.. weii.. Logga in på msn imorrn så kan vi snacka. Puss & kramis =)

2008-02-01 @ 21:06:46
URL: http://charliesangels.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0