Delicious (mat bilder)

image193 image194
Detta är mina nya matvanor. Oftast blir det havregrynsgröt eller två hårda mackor med kalkon till frukost. Lunch och middag är olika, men laxfilé bilden ovanför är ett alternativ. Fruktsalladen är oftast lite kvällsmål då min mage oftast vill ha något gott =) Jag kämpar med viktväktarna !! Det är gott, och det är bra att man får äta allt...

Har pluggat mucho de senaste dagarna. Har varit jätte jobbigt och mina magkramper börjar komma tillbaka igen. Jag har lovat mig själv att inte ha så höga krav på mig själv när det gäller skolan, ämdå kan jag inte hålla dom. Varför inte..? Synd att ingen har svar på frågan, inte ens jag själv har svaret på frågan.. =(

Imorrn åker min snuttis till Thailand.. without me... *tår i ögat*.. Gonna miss you.. alot, baby.. Jag kämpar på med vv och skolan medans du är borta.. Om 2 veckor är du hemma igen och då vet du vad som väntar dig.. Massa löften som vi ska uppfylla.. PUSS !

Jag håller på & spara pengar så jag tänkte resa till Thailand och/eller Australien i Januari 2009. Och vill gärna vara borta i 2-3 månader. Så gäller att redan börja spara nu =) Hoppas även på resa i sommar. Typ Grekland 3 veckor. Skulle i n t e sitta fel. I love greece.. Sagapo greece som det heter på grekiska *blink blink*

Är så jävla trött på idioter.. Bestäm er vad ni vill, sluta vela.. Ta chansen eller ej. Allt eller inget.. *suck* !!

Är ledig imorrn (tisdag) och onsdag. Så imorrn blir det sovmorron, behöver sömn, massor. Sedan en morgon promenad och utföra lite ärenden. Sedan plugg igen och eventuellt lite körning. Kanske gymmet om jag kommer kunna unna mig själv det.. (knappast). På onsdag så ska jag köra i Jakobsberg på trafikskolan där. Ska bli spännande! Men jag uppdaterar säkert mer imorrn.. Skulle bli väldigt glad om ni kommenterade mer. Skriv bara "hej hanna, det är xxx, hade bra".. Vad som helst. Det är kul med bara ett hej, men ni är ju så jävla snåla... Ni kan göra en människa glad genom att skriva ett hej, eller vänta, det kanske är för mycket begärt..?! Vi får se vilka som orkar lägga ner energi på att göra mig glad. Jag vet precis vilka det är som läser min blogg. . .Bara så ni vet...

Kärlek till Er, speciellt till Er som kommenterar.. (mohahha)


Kommentarer
Postat av: kicks

hehe
oki då!
hej!
det är kick´s..
gonna miss u 2...bebbbbiii
pusss

2008-02-11 @ 23:18:57
Postat av: Hanna

Duuuktigt !! Roligt att du kommenterade =) hihiih.. Så kuul men kommentarer, man blir mer peppad att skriva då..!! Kommer sakna dig maaaaaaaaaaaaasssor.. ses imorrn hjärtat

2008-02-11 @ 23:24:52
URL: http://charliesangels.blogg.se
Postat av: Maria

hehe tack du! :) va duktig du blivit förresten, som börjat med vv igen! fast jag tycker verkligen inte du behöver det men som sagt, alla har sin trivselvikt :)

2008-02-11 @ 23:58:35
URL: http://mcan86.blogg.se
Postat av: Hanna

Maria: Tack för kommentaren! Jätte kul =) Och tack för stödet/komplimangen! Joo precis, det handlar ju om att trivas med sig själv, så man gör det inte för någon annan. Men jag är näjd att jag gått ner mycket ändå, men jag känner, några kilon, det är inte mycket, men ja känner själv, på typ kläderna, att det behövs.. Men min hälsa kommer först. Det är det viktigaste. Det handlar inte om kilona, vikten, det handlar om att jag ska trivas, att jag ska må bra.. Och du kämpar ju också med träning och kost.. Jätte duktig =) kramis

2008-02-12 @ 00:52:46
URL: http://charliesangels.blogg.se
Postat av: Eleonor

haha ja det finns en mängd olika ord att välja bland. Fast själv brukar jag nog bara säga "mellan benen". har svårt för det där med ord :) Glad alla hjärtans dag, ha en underbar dag. kram Eleonor

2008-02-14 @ 13:45:21
URL: http://captainhooker.blogg.se
Postat av: stina

hej tjejen! hoppas allt är bra med dig!?
Har haft fullt upp i veckan, har inte ens haft tid att logga in på msn:(...men vi får ta plåtningen efter den 24:e, åker nämligen till tenerife på söndag!
kram på dig

2008-02-14 @ 15:19:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0