Äntligen är körkortet mitt !!!!


Idag, den 29 februari 2008, tog jag körkort. ÄNTLIGEN !! Har läängtar och kämpat sååå mycket. weiiii weiii weiii.. Gladare människa än mig just nu, blir svårt att hitta!

Körde upp i Jakobsberg, där jag bara har satt min fot en gång tidigare i mitt liv, men, bäst som man är, så är det klart att man klarar det *blink blink* Det är inte lätt att vara ödmjuk när man är felfri! hahaha.. nee.. skämt och sido.. !!

Fick blomma och en bil (låtsas) av Syrran och Robban och fick blomma och en bok (som jag önskat mig i födelsedagspresent, fyller år 15 mars) av Mamma. Jätte fina presenter! Tack ♥

Körde även mamma, syrran & robban idag. Känns helt skumt. Har inte kört själv ännu, men den dagen kommer nog snart. Pratade med D och han har precis köpt ny bmw 300 hästar, som jag ska få köra. Jag tvingar honom att låna ut den till mig! haha... Jo men han är så snäll, så det ska nog gå bra att jag får provköra den.. hihih..

Firade med att gå & handla massor med citronmuffins och kokosbollar. Mamsen lagar mat nu och då ska vi äta fläskfilé, potatisklyftor, kokta grönsaker och bearnesås. Ikväll blir det utgång och paaaaaarty !! Har inte varit ute på 2 månader och inte druckit heller, så ser framemot att få släppa loss. "Häng med på party slit dig och kom loss" Yeah baby !! You bet..

Dinner time.. Hörs en annan dag, imorrn kanske =)
PUSS

Kommentarer
Postat av: Kicks

DU ÄR BÄST GOOOMMA!!!!!!!!!!!!!!!! ikväll får folk akta sig för oss haha ...

2008-02-29 @ 21:08:49
Postat av: Hanna

Tack så mycket hjärtat mitt

2008-02-29 @ 21:38:43
URL: http://charliesangels.blogg.se
Postat av: Maria

GRATTIS till körkortet! :D

2008-02-29 @ 22:34:43
Postat av: Hanna

Tack så jätte mycket Maria =) hihihi KRAMIS !!

2008-03-01 @ 14:34:41
URL: http://charliesangels.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0