En bra dag

Todelooo !

Hur mår ni?.. Jag mår bra.. Är dock rädd att jag håller på att bli förkyld.. *tår i ögat*

Har jobbat idag och det har varit sjukt roligt. Hade möte med mina underbara arbetskamrater. Jag älskar dom ! Dom är så roliga och så omtänksamma.

Skulle träna idag, men med tanke på att jag inte kände mig 100% bra så avstod jag. Jag skulle aldrig träna med förkylning eller sånt i kroppen.. ajja bajja.. om man vill få hjärtmuskelinflammation så kan man ju träna.. men vill man bli frisk och må bra så avstår man. Jag avstår !!

Inatt ska jag upp kl 4.00, ska köra till Arlanda =) hihih.. weiii...

Nu ska jag kolla på "Du är vad du äter" och äta en Magnum mandel glass HAHA..

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0