Lyckad helg ^^

Igår var det en bra dag och en fullspäckad dag:

Vaknade. kl 8.20 (på en lördag morgon, när jag var ledig, haha, endel kallar mig galen). Duschade. Åt frukost. Åkte och handlade julklappar. Åkte sedan till gymmet och mötte upp N och så tränade vi Step. Riktigt roligt. Jätte bra musik, men oj va man blev svettig. Tur att det finns duschar ! Duschade och gjorde mig iordning på gymmet och begav mig till pappa och så åt vi lunch och så gravade vi några kilo lax =) mmmm. Jag har ätit gravad lax, lite potatis och massa sallad, 5 dagar i rad nu. Älskar det ! Lax är också jätte bra mat. Fisk är bra i sig och just lax är en fet (bra fett) fisk. Det innehåller mycket nyttiga, omättade omega-3-fetter.

Hämtade upp N och T vid terminalen, så åkte vi runt lite hit och dit. Sedan begav jag mig hem och gjorde mig iordning och åt lax (igen) till middag. Blev utgång på kvällen med N och H. Fast kändes som att mestadels av min kväll spenderades med att sitta med grabbarna och snacka skit ! Riktigt ruuuuligt =)

Blev lite alkohol igår. Har varken festat eller druckit på över 2 månader. Senast jag var onykter kommer jag inte ens ihåg. Jag har jobbat så mycket och verkligen tagit träningen på hårt allvar, så har inte velat förstöra det med alkohol. Men denna helg var jag ledig och partyprinsessan i mig kom fram, så det blev en cider eller 7. haha.. Lyckad kväll med riktigt trevligt sällskap !!

Från att prata om alkohol och fest till att bli lite seriösa nu då. Mamma och jag har köpt julgran, denna år Kungsgran. Dom är så otroligt fina med deras tjocka grenar och barr ! Så nu ska jag ta och pynta den. Sedan ska jag köra iväg för att uträtta lite ärenden, för imorrn gäller det..... Längtar.... weiiii........

Puss
ps. lämna gärna en kommentar, ni är så fruktansvärt snåla på det. Tråkigt att ha snåla läsare. ds.

Kommentarer
Postat av: Busan

HAHAHAHAA.... hmm Har du varit nykter i 2 månader? kan nog inte riktigt hålla med där stumpan ;) pöözz

2008-12-21 @ 23:12:45
Postat av: Hanna

Jasså.. när var jag full senast?

2008-12-22 @ 21:44:39
URL: http://charliesangels.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0