Fredag hela veckan

Idag var jag ledig. Så skönt ! Sov ut riktigt länge. Så skön nattsömn. Välbehövlig. Idag blev det självklart träning på gymmet. Denna gång blev jag inte ensam. Hade med mig underbara C. Jag blev "personlig tränare" åt henne. Var jätte kul och hon var jätte duktig! Stolt över dig gumman ♥ =)

Åt en underbart god frukost idag bestående av:
* Två ägg
* En kopp te
* Ett glas färsk pressad apelsinjuice
* En tallrik med yoghurt och Fredrik Paulúns musli. Tog lite skivad banan och torkad frukt från risenta och russin på toppen av isberget (haha)
* Två mackor - kavring med ost, gurka och paprika

Efter denna underbara frukost hade jag massa med energi att ge på gymmet ! Mat är allt.. haha..

Nu sitter jag med en kopp te, varmt och gott, jag ska få arslet ur vagnen och städa nu. Har massa städ att göra.. Har även postat iväg julkort.. Så nu ska jag höja volymen på stereon, ta ytterligare en kopp te och sedan städa, just like a good housewife =)

puss och trevlig helg på er ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0