1 december

I helgen blev det jobb och träning =) Som vanligt.. och lite mys...

Har blivit så inspirerad sen Fredrik Paulúns föreläsning. Jag vill/ska verkligen gå på hans utbildning till diplomerad kostrådgivare. Vill även bli personlig tränare och tänkte nog bli det på Pt School. Men det kostar drygt 60.000 så det får vänta ett tag =)

Idag har jag tränat rygg, triceps och mage på gymmet med M.. Jag kommer ha SÅN träningsvärk i ryggen imorrn.. phuu.. Körde riktigt hårt idag.. Har även varit och handlat massa nyttiga saker och hittat ett jätte nyttigt och gott bröd. Måste variera min frukost mer. Vill inte äta havregrynsgröt varje morgon. Man tröttnar lätt..

Va bara grabbar på gymmet idag. Skit skojj =) ! Jag tycker det är roligt. Är jätte kul att träna med killar. Jag ska ju bli Miss Hunk, så bäst att ligga i *blink blink*

Nu är det dags för en mumsig middag !
Puss på er kära läsare ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0