Sankta Lucia

I fredags var jag ledig.. Super skönt ! Blev bara lungt på kvällen..

I lördags (Lucia) så jobbade jag 7.30-16.00. Tog med glitter till jobbet så alla var så fina med glitter i håret =) hihi.. Jag sjöng även luciasången. Det uppskattades !

På lördag kvällen var jag på 30 års fest. Det var otroligt roligt. Jätte god mat: Köttfärspaj med grönsaker, vin, öl, glögg, baylies (mmmmm), bacardi och tusen andra sprit sorter också. Nästan så att dom hade handlat upp halva systemet. Haha. Kladdkaka med after eight "täcke" och glasyr och vispgrädde till. Mmmmm. Lyckad kväll med mycket skratt. Fick till slut ont i käkmuskulaturen pga. skratt. Roliga grabbar som drog massa "finska" skämt. haha.. Söttbullar.. Även fint ögongodis *ler*

Idag, söndag, så blev det jobb 16-21. Man var lite seg faktiskt men det gick bra. Nu sitter jag och äter lite gröt och ska snart sussa i den stoooora sängen. Upp tidigt imorrn och jobba och försöka hinna till gymmet efter jobbet.

Puss !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0