Its my life

Så var denna dag snart slut. Tiden går fort. Magen kurrar (som vanligt)..

Efter jobbet idag så begav jag mig till gymmet och körde konditionsträning. Blev snabb cykling 1,5 mil. Sen blev det lite magövningar och sen stretch..

Kosten såg ut såhär idag
Frukost kl 6.00: 3 (tunna) mackor kavring med kalkon och grönsaker. Havregrynsgröt med äppelmos och mjölk.

Mellis kl 9.00: En banan och vatten

Lunch kl 12.00 : Kycklinggryta med ris och knäckebrödsmacka

Mellis kl 15.00: En grillad kycklingklubba, en macka och lite nyponsoppa

(Träning 16.00-17.00)

Mellis efter träningen kl 17.00 : Banan, vatten, proteindrink

Middag kl 18.30: Korv, hemlagat mos, grönsaker, mjölk

Kvällsmål: Sitter och funderar på vad det kommer bli. Blir nog en macka med lite färskpressad juice..

Blir 6-7 mål om dagen ungefär.. Precis så som man ska äta =)

Nu ska jag ta på mig pyjamas och kolla på prison break, sen sussa.. Imorrn ska doktorn ringa, ska få provsvar på alla de 10 rör med blod som jag gav.. Hoppas hoppas...

Sov gott ^^


Kommentarer
Postat av: Anonym

tack så mycket :)!

2008-12-16 @ 20:30:38
URL: http://bellaellas.blogg.se/
Postat av: Lisa

jag skulle nog aldrig klara av att äta sådär lite och ofta :)

2008-12-16 @ 20:38:03
URL: http://wlisa.blogg.se/
Postat av: emanuel

Mellis efter träningen

hehe jag trodde du tog en mellan öl :)

kallar det på jobbet..

fast det är väl bara jag som tänker på öl hehe :)

2008-12-18 @ 12:15:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0