Byggare Bob

Gårdagens kväll bestod av att måla möbler.. måla måla måla i flera timmar. Sjukt kul.. haha.. Jag älskar o måla. Skulle gått målarlinjen. Hade det som andra val till gymnasiet =) Men blev foto linjen istället !

Igår var det ju final i "stjärnor på is". Sista uppvisningen var as grym, iaf Jesper var grym. Han och Jessica var ju lätt duktigast.. Fantomen på opera. Han skulle vinna. Absolut.. men vem vinner? Jo Markus, för att alla (jävla) små tjejer, röstar på honom. Det är helt sämst att ha tävlingar i dans, sång etc. då vi får rösta fram vinnarna. Det är fel. Väldigt kul, visst, men juryn är professionella. Inte vi...

Idag jobbade jag 7.30-12.00, nice. Så kul på mitt jobb. Älskar verkligen mina arbetskamrater. Dom bästa EVER. Blev rostbiff till lunch, var riktigt länge sen jag åt det.. mums filli babba..

Efter jobbet blev det träning. Körde armar/bröst på gymmet. Jag och massa grabbar vid dem fria vikterna. Skojj !!!

Nu ska jag gå hemåt..
Måste städa massor hemma,.
Ikväll ska jag kolla på Wallander och äta mammas nybakade bullar och lussekatter.. wanna join ^^ ?

Hör av dig isf *blink blink*
PUSS

Kommentarer
Postat av: A

aaah håller med. Jesper skulle vunnit!

2008-12-10 @ 11:31:33
URL: http://wargaflicka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0