Nya vanor

Äntligen något som jag så länge längtat till.. semester ! Toppen ! Semestern började igår och då firade jag med att åka och handla mat för 800 kr. Haha.. Jag fyllde hela kylen, frysen och skafferiet med bara bra och nyttiga saker. Duktig flicka vettu ! Jag kör hårt nu med kost och träning. Har jag gett mig fan på nått så ger jag mig inte för ens jag lyckats.. thats me..

Har även skaffat nya vanor:

♥ Frukost, mellanmål, lunch, mellanmål, middag, kvällsmål (mellanmål). Men jag har ett fast kcal intag per dag som inte får överskridas.
♥ 2-5 frukter om dagen
♥ Minst 400 gram grönsaker per dag
♥ Träna 5 ggr/veckan
♥ Bara godis på helgerna
♥ Dricka mer vatten
♥ Hårinpackning, ansiktmask minst 1 ggr/månad
♥ Tid för mig själv en gång i veckan att bara sitta ner och fundera, andas och ta det lungt
♥ Fullkornspasta och fullkornsris
♥ Sluta med vitt bröd. Bara äta mörkt bröd, kavring och hårt mörkt knäckebröd

Weiii. Känns underbart med nya vanor. Jag har följt dom hittils iaf.
Nu ska jag äta en välförtjänst middag !
PUSS på er

Kommentarer
Postat av: Camilla Aggeborn

Tack så mycket. hoppas du fortsätter läsa den!

2008-08-14 @ 22:54:52
URL: http://myrrah.blogg.se/
Postat av: Sandra Jonaeson

De är nice =) Maten är allt..

fin blogg btw.

Kram kram

Sandra

2008-08-15 @ 11:11:44
URL: http://jonaeson.blogg.se/
Postat av: Madelene

underbara vanor!! hade jag inte haft liknande vanor hade jag gått under! man mår så bra!

2008-08-16 @ 12:00:28
URL: http://mjukvarelse.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0