Träning är mitt liv

Var ju på SATS idag, som jag skrev i inlägget innan. Det var sjukt underbart. Körde armar, mage och kondition. Jag älskar SATS. Det är hur underbart som helst. Jätte stort gym. Fina gruppträningslokaler. Så himla trevlig personal. Jätte fräsha omklädningrum med bastu och hela köret. Jag är otrooooligt nöjd. Varit glad hela dagen pga att jag tränade där idag. Tänkte skaffa medlemskort där, har bara lite beslutsångest över vilket kort jag ska teckna, dom har ju flera olika alternativ. När jag börjar där så ska jag skaffa personlig tränare. Har redan pratat med dom om det. Känns toppen !! =) Jag är så lycklig (tack för endorfiner)..

Nu ska jag ta och äta frukt och sen ska jag sussa sött ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0