The eye

Igår åkte jag, N och hennes kids och lilla Nikki (hundvalpen) till Gålö och tog en promenad, fotograferade och åt glass. Mysigt ! Sedan åkte vi och handlade och åkte hem till N och laga mat och bakade äppelpaj. Efter att kidsen somnade så kom F och M över. Vilka trevliga grabbar. Så sjukt roliga.. hahaha.. Dom fick passa huset medan jag och N gick och köpte filmen "The eye" och lite gott att äta och dricka. Jag hade dock redan sett filmen innan, men kunde gärna se den igen =) Rekommenderar den till er som inte sett den. Filmen är riktigt bra !

Vi kollade på filmen, åt gott, myste med lilla söööta valpen. Hade sjukt kul. Så roliga och snälla killar =)
Kom hem vid ca 02.00 tiden. . .

Idag ska jag rensa avlopp hemma (boooring) men skitjobb behövs också göras. Sen vill jag komma iväg till gymmet ikväll men jag har sån sjuk träningsvärk så vet inte om jag pallar. Kanske bara tar en powerwalk. We´ll see.

Åka eller inte... ? Har sån sjuk beslutsångest... Skulle vara sjukt skönt att bara komma härifrån en stund. Bara få vara och slippa alla idioter som jag är så trött på just nu !

Ska lägga upp bild på min frukost som jag äter varje morgon. Jag är så duktig med min kost. Riktigt stolt. Har slutat äta dåliga saker, äta bara bra saker nu.. weii...

  Min frukost =)

Söta Nikki =)

Fin

Med napp i munnen

Precis nyvaken

PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0