the day

Imorse gick jag upp kl 7.00 på min SEMESTER för att vara duktig och ta en promenad på morgonen och göra massa ärenden. Varit sjukt duktig idag. Jag och syrran har även varit hos farfar några timmar idag. Fikade och pratade massor. Det kändes lite different. . . Sedan åkte vi och handlade mat och åkte hem till pappa och åt där och hade det trevligt. Kom hem nu (22.30) och dricker mitt nya "Rött te". Inklusive massa morötter. Yummie.

Imorrn ska jag stiga upp tidigt igen och städa lägenheten. Ser inte fram emot det.. usch.. tråkigt att städa. Sedan ska jag träna, antingen på förmiddagen eller eftermiddagen. Får se.

Nu ska jag fortsätta att surra med allt folk på msn. Jobbigt att vara så poppis *blink blink*

KÄRLEK till er

Kommentarer
Postat av: Maria

Du e så go du vännen :) hoppas allt e fint me dig och att du har en alldeles underbar semester :)

pussåkram!

2008-08-19 @ 21:29:00
URL: http://mcan86.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0