Svampplockning

Idag har jag varit ute i skogen med M och plockat svamp. Vi hitttade både kantareller och Karl Johan =) Så jäkla duktiga.. (bildbevis kommer sen) Det fanns även massa blåbär så jag tänkte ta en dag i veckan och gå och plocka..

Tog en powerwalk nu på kvällen med N. Jätte skönt... Mina nya vanor, mitt nya liv har börjat !

Imorrn på listan har jag:

* Morgon promenad vid ca 7 tiden
* Lunch hos P
* Eventuellt farsta och leta nya träningkläder och riktigt grymma träningsskor
* Städa hemma
* Skicka iväg några jobbansökan
* Träna på gymmet på eftermiddagen
* Ansiktsmask, hårinpackning, fotinpackning

Busy woman ;)

Nu ska jag dricka min oboy (vattenlöslig) och bara mysa
PUSS !

Kommentarer
Postat av: Madelene

svar: tack =)

2008-08-17 @ 10:01:38
URL: http://mjukvarelse.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0