Kör på ba !

Tränade idag på gymmet. Jag och en massa grabbar. Fint ögongodis. Men dom kollade grymt mycket så man tappade koncentrationen (haha). Det blev armar och ben idag.

Jag har blivit starkare också, tar mer och mer kilo, känns verkligen toppen ! Träningen ger resultat. Grääääjt !!

Fått i mig en protein shake, och när jag kom hem så åt jag kalkon, fullkornspasta och svampsås (hemmagjord, till o med plockat svampen själv)

Nu är jag sjukt trött. Vet vilken träningsvärk jag kommer ha att vänta mig imorrn. Ska lägga mig och läsa lite, sen kommer jag sova gott..

Natti natti

Kommentarer
Postat av: Busan

sjuuuuukt fiiina gräbbs på gymmet idag ;) love u! Busan

2008-08-19 @ 22:44:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0