Han

Jag ska hitta en kille som kallar mig vacker istället för het.
Som ringer upp när jag lägger på, som skiter i alla andra tjejer han kan få,
för att han tycker att jag är den finaste i världen.
Som håller sig vaken bara för att kunna se på dig när du sover.
Som vill visa dig för världen att du är någonting.
Som håller din hand inför hans kompisar.
Som hela tiden påminner dig om hur mycket han bryr sig om dig,
och hur lycklig han är som har dig.
Som tar med dig när han träffar sina kompisar och säger:
"Detta är hon jag älskar.."


en vacker dag ska jag hitta honom...

Kommentarer
Postat av: Busan

Han kommer att komma till dej min älsklingsgomma!! och då är du värd varje sekund av hans kärlek, precis som du är värd varje sekund för mig!

kommer alltid att älska dig högt på jorden :) 21års vänskap stoppar man inte i brallan hur som hellst..hihii / Din busan

2008-08-18 @ 10:35:32
Postat av: Hanna

Åååh tack snuttan <3 Va göllig du är mys.. Va glad jag blev nu när du sa så fina ord tår i ögat



Will always love you toooooo..

21 års vänskap gjord av guld <3

PUSS

2008-08-18 @ 22:43:01
URL: http://charliesangels.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0