Älska mig för den jag är

Jag funderar.. Har gjort det mycket..
En vän sa till mig en gång "lita inte på någon förutom dig själv".. Jag börjar fundera på om det ska bli mitt nya motto. Jag ska bara lita på mig själv. Det är nog bäst. Då kanske man inte blir lika sårad?

Jag är ledsen... arg.. besviken...sårad... igen...

Vilka vänner och killar kan man lita på? Hur vet man vilka man kan lita på? Är det inte bäst egentligen om man bara litar på sig själv?

Har hänt lite to much nu känner jag. Jag orkar inte.. Funderar starkt på att åka med M eller åka till P J och vara borta ett tag, och då menar jag inte bara 2 veckor. Ska faktiskt höra med P J om jag kan åka till dom nu i augusti eller början på september och vara borta en månad. Skulle vara sjukt skönt. Släppa allt här hemma.. För hur jag än gör, så duger jag inte och jag orkar lixom inte med det längre. Jag är den jag är, jag är bra för den jag är, jag älskar mig själv, och den som tycker annat kan dra åt helvete... !!

PUSSgodnatt !!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Dubbelmoral?

2008-08-07 @ 03:19:12
Postat av: Hanna

Vadå dubbelmoral?

2008-08-07 @ 14:08:05
URL: http://charliesangels.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0