Ett ställe

Gick av mitt nattpass igår (fredag) morse. Det var riktigt skönt. Så nu är jag ledig fredag, lördag och börjar nattskift igen på söndag kl 21.00. Igår blev det utgång med K. Vi åkte in till "ett ställe" på söder och träffade upp M och K. Riktigt nice ställe med mycket fint ögongodis *s* =) Det blev en riktigt lyckad kväll !!

Ikväll kanske det blir utgång igen. Men får se. Hänger lite på en sak...

Imorrn tänkte jag träna och sedan se vad dagen har att erbjuda. Har lite stuff to do =) Satt säga va !

Jag sitter och funderar. Väldigt mycket. På allting. Blir snurrig av mig själv. Ska jag åka iväg 2 månader? Var rätt bestämd innan men nu har något annat dykt upp i mitt och min familjs liv, en enorm lycka, så jag vet inte om jag kan åka iväg då, som jag hade planerat. Tänkte spara alla pengar iaf och så får jag se vad som händer. Skulle vara sjukt kul att åka till T. Men vet inte om just dom månderna är så bra, med tanke på att vi kommer få tillökning i familjen =)

Well, känner att jag har så mycket att säga och skriva, men får inte ur mig allt jag vill få sagt. Får väl låta det vara för denna kväll, kanske återkommer imorrn..

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0