vänner

En riktig vän ska vara ärlig, snäll, omtänksam etc etc. Jag anser att det viktigaste i en vänner relation är ärlighet. Men varför är inte alla vänner så? Jag anser att är man inte så, (ärlig, snäll mm) så är man inte en riktig vän. Det är så tråkigt att man trott att ens riktiga vänner har varit så, sen har man blivit så djupt j*vla sviken. Folk förstår inte hur ont det gör i hjärtat. Varför vill man såra andra? Vad har jag gjort som förtjänar det här? Det skulle jag gärna vilja veta.

Jag är så arg och ledsen att sånna här saker händer. Tänk va allt hade varit bra och annorlunda idag om inte sånna saker hade hänt. Små misstag som vänner gör, går att förlåta. Men stora misstag är svårt att förlåta. Jag vet inte om jag någonsin kommer kunna förlåta.

Jag vill bara ha ärlig och snälla vänner. Tydligen kräver jag för mycket =(

Fan, varför?!! Kan bara säga: Vad så mot andra som du själv vill bli bemött !

Mina andra vänner, som har alla dessa underbara egenskaper, JAG ÄLSKAR ER ! Ni är mina änglar ! Vad skulle jag göra utan Er? Jag älskar älskar älskar er för alltid. . .

Will always love you

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0