underbart

Haft haft underbara dagar med min älskade vänner. I tisdags va jag, K, H och T ute och spelade kubb. Jätte kul =) Sedan igår så kollade jag, K, H och E på film hemma hos H. Vi hade laddat upp med grill chips och maaaassa godis. Sedan såg vi på "i now pronouse chuck and larry".. Den va roligt !

Idag hade jag tvättstugan 7-11. Solade på balkongen, åt god frukost och pluggade. Sedan åkte jag, K och H ner till Rudan och åt lunch tillsammans. Blev kycklingsallad. Yummie. Så glad att jag har Er. Ni är underbara. Ni förgyller mina dagar och mitt liv. Vad skulle jag göra utan er? Så glad att vi har tid nu att träffas. Jag är så lycklig att ha Er som vänner. Ni är mina änglar. Älskar er för alltid ♥

image247

Praktiken börjar faktiskt lida mot sitt slut. Sedan är det bara 4 veckor kvar och sedan är jag utbildad Undersköterska. Äntligen ! Praktiken har känts riktigt bra nu. Har fått sett flera undersökningar. Bla. CT skalle och lumbalpunktion. Så kul att man får se och göra så mycket olika saker. Det är det bästa ! Hoppas på flera undersökningar innan praktiken är slut !

Har fått skoluppgifter gjorda också. Känns jätte skönt =) ! Allt rullar på. . .

Det ända som är negativt just nu är jag att ångrar så djupt att jag inte lyssnade på mina vänner förut. Varför lyssnade jag inte på deras råd? Om jag hade gjort det så hade det här aldrig hänt. . .

Dags för middag. Sedan lite mer plugg och promenad. Upp med tuppen imorrn kl 5.00 sedan är det praktik som gäller !

PUSS från lilla Hannis


Kommentarer
Postat av: Maria

Wohooo, måste vara härligt att snart vara färdig med skolan! Bra jobbat flicka lilla ;D

Hehe, inget speciellt som hänt. En riktigt dåååålig dag typ :]
Pussokrams

2008-04-24 @ 18:43:06
URL: http://mcan86.blogg.se
Postat av: Anonym

ÅH, Hanna... det var du som kommenterade vårt inägg om

rotweilern =). I know you ;)
// Jessica från gamla tkdn.

2008-04-24 @ 19:32:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0