Senaste nytt

Tjiiingeling !

Tänkte berätta om denna vecka. Har dock bara gått 3 dagar men mycket kan hända på kort tid.

* Började praktiken på SÖS i måndags. Ska vara där i 4 veckor. Första dagen är man ju en liten svans efter sin handledare och lite nervös. Men det gick bra. Imorrn ska jag på hur-man-sticker-en-patient-i-armen-utbildning. haha.. Ska lära mig att ta venprover, vilket görs i armväcket eller på handen. Ska bli kul, men nervöööst. . .

* Träffat M. Det var kul. Det var ju ett tag sen !

* Var på vv idag och har gått ner 0,4 kg på en vecka =) Jag börjar närma mig mitt mål.. weiii..

* Har införskaffat mig en extern hårddisk på 500 gb. Den är grym ! Så nu har jag tömt min hårddisk till den externa så om min hd krashar, så går inget förlorat. Toppen va?

* Har precis skalat räkor. Ska äta räksallad till lunch och någon gryta eller soppa till middag. Lite plugg blir det idag också. Lite mys ikväll !

* Vad är det här för j***vla väder? Hallå??!!!.. Det ska vara VÅR nu, i maj ska sommaren komma. Skärpning!!

* Har skickat in ansökan till Sjuksköterskeprogrammet idag. Sökte alla skolor i Sthlm. Får se hur det går. Kommer jag inte in där, har jag andra planer =)

Dags för plugg och lunch !
PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0