Oh happy day !

Har inte kunnat blogga på ett tag pga. att dom gjort om sidan så det har bara blivit error när man försökt att logga in.

Igår och idag har vi fått tillbaka saker från skolan. Ena ämnet var människan socialt och kulturellt. Där hade vi en enskild uppgift om "manligt och kvinnligt i vården". Där fick jag ++. Man kunde max fått +++ plus. Så jag är lite besviken faktiskt. Men men, man kan ju inte alltid vara bäst. Sedan fick vi tillbaka ett prov som man bara kunde få g på. Där fick jag 25/28. Funkar väl. Med tanke på att jag inte pluggat inför det provet så är jag ändå nöjd.

Idag fick vi tillbaka sjukvårdsprovet som handlade om urinorganensjukdomar och vätskebalansen. Inte ett lätt prov. När vi gjorde detta prov så hände det väldigt drastiska saker i mitt liv. Saker som jag prioriterade framför skolan, självklart, vilket resulterade i att jag inte han & plugga inför detta prov heller. Pluggade lite, men det var inte mycket. Så fick jag resultatet idag. MVG. Så sjuuukt glad! Och så sjuuukt stolt över mig själv.. ! Jippie !!!!

Nu har jag bakat mig en sockerkaka, delat den på två och lagt blåbär och hallon mellan. Ska ta en bit med vaniljglass nu och fika med mamsen.

Så glad att jag har dig. Du är underbar. Så glad att du gett mig chansen att lära känna dig. Vill aldrig förlora dig ! Du är unik..

PUSS !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0