Feels good

Idag steg jag upp kl 5.00 för att bege mig till min praktik på Södersjukhuset. Det har varit en riktigt rolig dag. Gillar verkligen min praktik. Alla är så snälla och roliga där och jag får göra så mycket. Idag fick jag se röntgen av en Ct skalle igen. Det var kul. Fått sett såromläggning av en krossat tumme också.

Känner mig som hemma på praktiken. Är självgående och trivs verkligen med det !

Mitt schema har blivit ändrat under tiden and i really like it =) På måndag ska jag få vara på akuten och praktisera. Det ser jag fram emot. Ska bli kul att få se lite annat och se hur dom jobbar där.

Ikväll blir det förmodligen utgång. Schemat har som sagt ändrats så jag är ledig imorrn. Har även bytt lite tider så jag är ledig över valborg. Mina handledare är ju för gulliga =) 

Men nu ska jag äta lite mat. har vilat i 2 timmar. Underbart. Är så himla trött. Jobbigt att gå upp så tidigt som kl 5. Det är man inte van vid när man vanligtvis brukar börja skolan kl 9 eller 13.

Well, take care ! Hoppas ni mår bra för det gör jag =)

PUSS !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0