Äntligen värme

Hey sötnosar
Praktiken fortlöper och i fredags fick jag göra massa saker. Första gången som jag fick ta venprov på patienterna. Det var nervöst men kul. Annars så får jag ta blodtryckskontroller, puls, saturation, temp, ekg. Får göra massa saker till men det är saker som bara flyter på som tex matförberedelser, se på när ssk gör olika undersökningar, lämna prover på lab, etc. etc. Känns riktigt bra och kul !

Idag är jag ledig, vilket verkligen behövs. Känns som att jag inte gjort något annat än att varit på praktiken. Vaknade imorse av att solen sken in i mitt rum. Lovely! Tog på mig bikini, gjorde iordning frukost, tog med läxböckerna och satte mig på balkongen och solade. Solen är fortfarande kvar på balkongen tills ca 12.30. Helt underbart !

Ska ta bort stygn på P idag. Ska bli spännande. Det kommer gå bra *ler*

Så fint väder så skulle gärna vilja spela kubb och typ grilla, men får se med mina kära vänner vad dom har på schemat idag. Alla mina närmsta tjejkompisar har ju skaffat kille. Så dom är kära och lyckliga, vilket betyder mycket tillbringande tid med deras pojkvänner och mindre tid med ens vänner. Men jag kan förstå dom. Bara lite tråkigt för min del.

När man ändå har det samtalsämnet på tråden så blir jag så arg på mig själv. Varför blev det aldrig något mellan oss? Fan, jag blir så ledsen när jag tänker på det. Jag ville ha dig, var jag otydlig nog att visa det eller? Tänk om det hade varit du och jag nu. Det hade varit fint. Du är en underbar kille. Jävla skit. . . Saknar dig faktiskt ! *tår i ögat*

image245

Nu ska jag sätta mig på balkongen igen och fortsätta att njuta av våren och värmen. Skulle inte banga på en glass idag i det här fina vädret !

Kärlek till er ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0