- 1,2 kg

Var med K, I och S idag på vv och vägde oss =) Det var riktigt kul ! Jag har gått ner 1,2 kilo på en vecka. Det trodde jag aldrig, har ju hållt mina kalorier/dag, men har ändå blivit lite godis hit och dit. Men är riktigt glad och riktigt stolt så jag belönade mig med att köpa en tröja !

Fan va jag är bra ! Jag är grym! Så j***vla stolt !! JIPPIE. . .

Igår bakade jag en kalorisnål sockerkaka med hallon och blåbär. Underbart god. En bit kaka plus vaniljglass är super mumsigt. Yummie !

image238 image239

Nu ska jag äta min välförtjänta frukost bestående av: 2 knäckebrödsmackor med skinka och gurka, citronte, apelsinjuice, 1 banan och 1 päron.

PUSS

Kommentarer
Postat av: Linda

U go girl!

2008-04-02 @ 11:21:23
URL: http://songbirdie.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0