Lite uppdatering !


Sådär ja ! Hej allesammans.

Sorry om jag bara har skrivit ett inlägg, men jag har haft sjukt mycket i skolan och dessutom varit sjuk så jag har faktiskt inte känt nån glädje av att skriva. Men det känner jag nu. Mer taggad än någonsin !! Hell yeah !!

Hade tenta igår (måndags) det gick inge bra. Va inte nöjd med mitt presterande, men det är man väl aldrig.. Varför lixom inte bara vara nöjd att man gör så gott man kan? Nää jag måste alltid känna mig bäst haha.. suck..

Känns som att jag har så mycket o skriva men får inte ut mig nått.. whooaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa.. så.. typ...


Hur som helst.. Efter detta inlägg tänkte jag börja lägga upp bilder från Alanya och skriva om det, lär väl bli en hel memoar.. haha..

Jag har så mycket tankar men känns som att jag inte får ner det i bloggen? why? :( hum.. well.. jag gör så här.. Postar detta inlägg, sen gör jag ett stort inlägg om Alanya istället, så kanske jag kommer på med tiden, vad det är jag tänker på o skriver ner det då !!

Ciao / Hanna


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0