Hojåkning i 5 timmar





Whoaaaaaaaaaaaaaaaaaaa.. Åkt hoj idag i 5 timmar.. Damn.. Åkte runt i hela haninge och så åkte vi till rosenhill (bulten) !
Sjukt kul !! Kan inte ens beskrivas, måste upplevas *blink blink*...Fast jag har VÄLDIGT ont i ryggen nu.. Typ knölar som måste masseras bort, nån frivillig massör? *ler sött* Träningsvärk imorn? yeah you bet ....
Efter hojåkningen så blev med filmkväll hemma hos Jocke. Det va jag, jessi, tåbbe och jocke. Meningen var att vi skulle se skräckfilm. Jag sa "fixa skräckfilm, de vill jag se på".. sen kommer tåbbe med en komedi.. HAHA.. jag tror inte han vet vad skräck är..  Men filmen va bra, den va rolig.. Skönt & skratta lite..
Imorrn är det match.. AIK-DIF.. jag (dif:are) satsar på 1-2.. jocke (aik:are) tror 3-1.. vi får väl se ;) .. Nu ska jag lägga mig och läsa om diabetes och om huden.. "hurra"..
Hörs imorrn.. puss & gos

Kommentarer
Postat av: Jessiscoo

Yeah dude :D Mah biaaatch :D

2007-09-25 @ 13:05:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0