Hedda 21 år, Syrran 30 år, restaurang & utgång !

Hej och hå vad det har varit mycket på sista tiden !
I onsdags som jag skrev i mitt tidigare inlägg så firade vi hedda hemma hos henne. Sen i torsdags fyllde syrran 30 år. Så firade henne i fredags hemma hos henne, med smörgåstårta (se bild) den är SJUKT GOD !! Går inte att beskriva.. Bara man SER på den så dreglar man ju för fan.. Syrran är expert på att göra hemmagjorda smörgåstårtor. Sedan hade vi tårta, kaffe, te och kakor på det. Sen såg vi på Idol och hade jätte kul och tog massa bilder. Isac (2år) och Saga (1,5år) va där. Så jag skulle ta lite bilder på dom bara sådär spontant typ. Men så började Isac pussa och krama Saga.. sååååååååååå söta !! (se bild)..

Sen blev det restaurang igår på Dollys Saloon inne på götgatan. Menyn var GIGANTISK. Ungefär som DN. Grym inredning. Trevlig personal med cowboy hattar och trevligt sällskap, kunde inte bli bättre än så !! Underbart god mat. Jag tog oxfilé med klyftpotatis, pommes, sallad, majskolv, cola, bearnesås. Så mumsigt (se bild). Det är verkligen att rekommendera. Robban, Jenny & Danne tog hummer och oxfile. (se bild). Mamma tog tigerräkor på spett, Maria tog oxfilé, rosi, john, patrik och elin kommer ja inte ihpg vad dom åt. Efter att vi blev överdrivet mätta ungefär, så åkte vi hem. Mätta och belåtna ! Hade jätte kul och mysigt på restaurangen !
 Kom hem. Snackade med tjejerna sen åkte alla hem te Hedda och förkrökade. Sen fick vi skjuts te lärkan och då vare PARTY !! Massa roligt folk.. Jag och tjejerna och dennis, krister, joel (mina pojkar) så kul och träffa dig *hihi*.. ´Japp, inte så nykter kväll kan jag ju säga.. och idag fick jag smeknamnet snusmumriken av niklas, ni kanske förstår? haha.. yeah.. well.. Sen gick Kickan och jag hemåt. Stannade upp och gungade, back in the old days *saknar* ! Kom hem och efter att jag somnat kommer morsan in i väcker mig och säger att det hänt nått på andra sidan gården. 8 snutar va där och folk skriker och herregud vilket liv.. Till slut somnade jag om.

Så idag.. den härliga bakissöndagen ! alltid lika rolig. Med plugg dessutom. Om rörelseapparaten och nervsystemet. hum... Sen promenad med Kickan senare och om en halvtimme ska jag ut och åka hoj *weiii* !!! 
Hur som helst, jag hade en SJUKT UNDERBAR kväll igår med mina pojkar och mina tjejer ! Älskar er <3 Jag lägger upp lite bilder. Så kolla och njut ;)           /Puss & kramis !!                 ( TRYCK PÅ BILDERNA FÖR ATT FÅ DOM STÖRRE )

 Smörgåstårtan !  Jag & Hedda  Jag & Kickan
 Jag & Isac gungar  Jag & Danne  Jag i köket  Isac & Saga
 Så jääkla sööta  En puss på väg  Jag  Jag & Danne
 Jag, robban (skum min) & danne i bakgrunden !  Pussa mig (mupp min)
 Massage grej i håret.. Så skööönt !!   Försöker se söt ut  På väg te stan
 Lycklig  Smile biatch !  Jag & Robban  Min mat
 Robbans mat  Tänd ett ljus & låt de brinna (scary movie hand i bakgrunden)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0