Grattis syster yster !!


Idag fyller min kära SYSTER YSTER 30 ÅR :) whohoooooooo...
Grattis grattis grattis grattiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiis..


Imorrn ska det firas hemma hos henne med god saker och massa trevligt folk.

Igår fyllde Hedda 21 också.. Så blev myspys hemma hos henne med massa gott gott och även trevligt folk där mää.

Damn, inte bra det här med massa gott gott,, går snart upp alla kilon som jag gått ner haha..

Well.. Sen på lördag blir det restaurang och på kvällen blir det utgång med mina kära <3 Tequila race, maria? Are you ready?

Söndag blir antagligen en bakis dag..

Ååh jag är så lycklig !! Det bara känns som att allt flyter på som jag vill. Im so fucking happy !!!! :D

Puss & kram & nyp i stjärten / Hannis



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0