Tjiiiiingeliiiing !!


Hola mi amigos..

Jaapp, spanskan är ju oförträffligt jäkla bra.. muy bien !!

Har inte skrivit på ett tag pga j*vligt   --!&!##&"-- mycket plugg. Hade tenta i måndags. Om rörelseapparaten, nervsystemet, huden och diabetes. Provet höll på mellan 9-12. Jag satt ända tills 11.59. Resultatet = 13 st A4 sidor.. hör o häpna ! Jag hade TYP skrivkramp när jag var klar. Nu är det bara o vänta.. nästa vecka får vi veta provsvaren.. och hela mitt betyg håller på provet, känns inte sååå bra..Men jag gör så gott jag kan, så får det blir vad de blir helt enkelt !!
Tränade i tisdags. Pump/Core. Herregud säger jag bara. Alltså, det var så sjukt jobbigt satt ja vet inte vad. Men skönt som satan ! Ännu idag (fredag) känner jag av träningsvärken haha.. unbelieveable.. Satt ner med tjejerna o personalen, njöt av en protein drink och snackade skit :P Sen cyklade jag hem, jag orkade inte ens kämpa i 1% uppförslutning, hade inga krafter kvar för det..
I onsdags i skolan, lärde vi oss hur man tar blodprov på en patient .. med massa låååånga nålar *scary*.. Och lärde oss om insulinsprutor. Och glukos och hemoglobin. Kul & lärorikt !
Igår i skolan pratade vi om våld. Varför är människor elaka mot varandra? Varför dödar vi andra människor? Som dom här 16 åringarna som dödade Riccardo. Eller 2 andra 15åringar som misshandlade en 55 årig handikappad man till döds.. Alltså, vart är samhället på väg? Inte konstigt att man fan är livrädd när man går utanför dörren... Det e sjukt att man "får räkna med" att bli påhoppad om man är ute själv på kvällen. Sorligt att vi inte ens har ett tryggt samhälle... helt sjukt...

Idag så är det plugg på förmiddagen, sen ikväll så får vi se vad det dyker upp för erbjudanden ;) Imorrn blire party, såklart !!


Har lite bilder som jag tänkte lägga upp. Blandade bilder faktiskt...

Får DN hem i brevlådan nu för tiden. Så satt jag nu imorse och läste kontaktannonser. Med hopp om att jag en vacker dag ska hitta en BRA och SNÄLL kille.. Har ju som alla vet, inte hittat en sån kille ännu.. För att säga det snällt, utan några aggressioner, så finns det inte så gott om fina (dvs snälla och bra) killar.. Några kontaktannonser om va lite roliga:

"Jag skulle vilja träffa en svensk polis eller brandman. Jag är från Frankrika, bor och jobbar I sverige" eeeh, vem vill inte ha de?
"Jag söker en intelligent man med ordnad ekonomi" snälla lilla vän, de finns inga killar som matchar BÅDE och..
"Bohemisk, mörkhårig och något dryg 22-åring söker en snygg, smal och feminin blondin, ej äldre än 25 år, för spontana poesi och vinaftnar".. haha.. japp.. vem fan vill ha en dryg kille? a men seriöst..
"Jag är cyklande vegetarian, som äter krav-odlad mat. Jag tycker inte om innanmätet på gurkan, men älskar surströmming. Jag är liten, stark 38-åring, roar mig med teater och böcker. Du är 25-45 år, bor i Gästrikland." ... innanmätet på gurkan.. ja tror jag ramlade av stolen pga skratt när jag läste det där.. klockrent !!
Jag sitter o tänker ut hur min kontaktannons skulle se ut. Någon som har ett förslag? Ni får gärna skojja lite också.. :P Skriv en kommentar om hur ni tror att min kontaktannons skulle vara !! SKRIV SKRIV SKRIV !! Ni är ssååå dåliga på att kommentera..Va inte blyga med kommentarer snälla, jag bits inte *morr*... Jag tvingar er att skriva min kontaktannons.. Annars blir de smisk på rumpan !!

 innan utgång   middag en vanlig vardag  Party on dude !!
 Varm choklad & vispgrädde. Ett måste när man pluggar i höstmörkret.  Mina nya fina skor !!
 Med HÖG klack.. Just love them !!  Hanna goes wild and crazy *biiatch*


Kommentarer
Postat av: Maria

Intelligent brukar ju höra ihop med ordnad ekonomi eller är jag helt ute och cyklar? Intelligent --> komma in på bra utbildning --> få bra jobb --> få bra ekonomi. Vet att det är lätt att vara bitter när man blivit sårad många gånger men du MÅSTE tro mig när jag säger att det finns bra killar! Sluta leta.. Det är som när man väntar på att någon ska ringa, stirrar man på telefonen hela tiden så ringer det aldrig. Sen när man är upptagen med att ha kul och göra annat så ringer det. Jag må ha fördomar men jag tror att det är ytterst sällan som man får bra napp via kontaktannons. Massa weirdos där ute! Då skulle jag nog säga att Internet är bättre om du ändå vill leta efter en kille. Typ spraydate. Det har jag provat. Hade aldrig gått på en dejt via internet förr men så slog jag till förra hösten. Säger då det.. han såg INTE ut som han gjorde på bilderna. Dock en gentleman men jag hade en helt annan bild av honom i mitt huvud. Sen sket jag i allt vad killar var och vad hände sen? Jag träffade den underbaraste killen på denna jord. Och hur hittade jag honom? Ren slump! Min bror tog med sig ett par kompisar när jag fyllde år i somras och vi var på krogen tillsammans. Jag hade precis börjat trivas som singel efter ett år av sorg och bitterhet från förra förhållandet som inte slutade på bästa sätt. Jag började trivas att BARA vara mig. Det tog mig ett år för att komma dit men jag kom dit. Och när det väl hände så syntes det nog att jag trivdes med mig själv. DÅ smällde det. Svårt att ta till sig när man är sårad men tro inte alltid det värsta om folk. Finns MÅNGA svin men det finns också många fina killar!!
Ursäkta det långa inlägget men du sa ju att vi som läser är för dåliga på att kommentera...

2007-10-17 @ 09:51:35
Postat av: Hanna

Tack Maria för din kommentar ! alltid kul att läsa. Gör absolut ingenting att det blev långt, bara kul :) Jag letar inte heller. Men när ja väl träffar nån, tex av ren slump så lär ja känna honom osv, sen visar det sig att han är en idiot.. Så träffar man nån annan, via kompisar, samma sak. Jag bara träffar honom, snackar, träffas, lär känna varandra, resultatet i slutet = idiot.. Jag har ALDIRG träffat en bra kille. Det är inte mig det är fel på. Det är dom, som inte fattar hur lyckliga dom ska vara som träffat mig, utan dom bara sårar mig istället. Ingen är seriös, dom ljuger, kommer med undanflykter.. visst finns det bra killar. Men det är en på miljonen !

2007-10-17 @ 12:17:51
URL: http://charliesangels.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0