Thank you !!

Idag.. är det en riktig j*vla bakisdag.. men BARA plugg.. oh lord.. har tenta imorrn (igen).. inte kul.. är skit nervös.. känns som att ja inte kommer ihåg nått alls..
Hur som helst, party igår.. Lärkan som vanligt.. Skit kul !! För mkt alkohol, dock, satt.. ja.. idag är man inte i toppform satt säga va !!
Typ tillbringat dagen vid skolböckerna, msn och sängen.. Snackade med en gammal polare idag.. och fick följande komplimang:

"gud vad snygg du har blivit. du va snygg innan men nu wow hehe. har inte träffat dig på super länge... förändring"

Det kändes verkligen SÅ skönt o höra.. tack.. du har räddat min vecka.. du.. fan.. tack asså.. jag e skit glad :D Lyckligare än någonsin faktiskt.. Inte bara pga det, utan överhuvudtaget.. Jag älskar mitt liv !!

Pussssssss

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0