Tänker


Varför gör människor illa varandra?
Varför playar killar?
Varför sviker ens bästa vänner?

Jag förstår faktiskt inte.. Jag försöker göra allt för alla andras människors skull.
Visar kärlek och uppskattning.. Visar folk hur mycket jag verkligen älskar dom och visar hur
mycket jag verkligen bryr mig.. Men vad får man tillbaka?... *undrar*
Ärlighet är tydligen ingenting som är "inne" just nu.. Det är "No.1 på ute listan"..
Känns som att det bara är lögner, svek, otrohet !
Jag är stark, men ändå så svag. Så svag när dom jag älskar, gör mig illa.. Krossar mitt hjärta.
Totalt förstör allt som jag trott på, och allt som jag lever på.
Jag lever på kärlek och ärlighet. Men vart finns den?
Jag går undrandes.. i min värld.. en värld full av frågetecken.. vem ska ja fråga? vart ska jag ta vägen?
Vilka ska jag lita på? Varför vill folk såra mig?

Jag vet ingenting längre.. jag e trött på den här skiten..
Nu åker jag o tränar, så jävla hårt.. Det är iaf nått possitivt..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0