I have been Egged !!


I woke up this morning and realised that i have been egged.. crap.. Drog upp "gardinerna" eller va det heter för o se hur vädret va.. Sen ba "WHATTA FUCK #%"/("..?" Nån har kastat ägg på mitt fönster. Dagens humor. Dagens sysselsättning. Dagens raggningsreplik "Jag tycker om dig Hanna, skulle jag kunna få egga dig *ler snuskigt*?"..
 Alltså, personen i fråga måste ju tycka om mig väldigt mycket. Jag förstår honom. Kasta ägg på Hannas fönstret, the sexiest, hottest girl in the world. Sen kan han gå & skryta till sitt "gäng".. "Slå det här, JAG har kastat ägg på HANNAS fönster, respekt !".
Och sen tänker jag såhär, damn, han kanske e skit snygg. Jag menar, jag bor 3 våningar upp. Högt upp. Och dom har kastat ägg ända hit upp, in heaven. Han måste ha starka armmuskler? -olala- .. idag kommer jag gå undrandes... om äggmannen faktiskt har en chans att se bra ut?

Sen en till rätt skön grej. Eller aa.. Vi har 3 veckor kvar i skolan. Och ca 10 saker att göra. BIG STUFFS !! Det är två stentuffa tentor och redovisningar, grupparbeteten, enskilda arbeten, massa inlämningar.. magsår.. usch...
Så sa läraren "-Aa men så är det när man pluggar heltid".. Då svarade en tjej i klassen "Heltid, vad innebär det då? Självmord?"

HAHAHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHAHAHAHHAHA... Jag & Marie dog (nästan) av skratt.... Så jävla sant asså. !!!!
Nu ska jag gå o beundra mitt eggade fönster. Kanske skrapa av lite ägg från fönstret och ta på mackan? Nån som vill ha frukost på sängen? haha.. nähä.. inte de..

Öptum ve kucak

"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0