Hej / Yasso / Merhaba / Hola / Sawasdee kaa / Moi / Hello / Schuss / Ciao


Har inte skrivit på några dagar. FÖRLÅT !! I fredags så hade jag jätte skojj och mysigt. Middag med tjejerna hemma hos Therese och förkrök såklart ! Sen begav vi oss till.. gissa en gång... ollan !!! braaa gissat ... Hade sjuukt kul där och massa roligt folk ! Ny vakt hade dom också, han va skön. Han gillade min parfym *blink blink*. Vem gör inte det lixom? *diva* Hur som helst, sen, som alltid, så stod man kvar ett tag för och se vad som skulle ske. Men inget skedde så jag begav mig hemåt.. Lördagen var jag verkligen BAKIS.NU !! aj aj aj.. Så det blev plugg, mys och promenad i skogarna i höstlöven. Det va härligt !

Har äntligen fått tillbaka min motivation till träningen. Ska träna nu i veckan med Camilla. Hennes pojkvän är bodybuilder och kan rätt mycket om träning, så dom ska lägga upp ett träningschema till mig och ska ska vi åka te gymmet och sätta igång. Blir så mycket lättare när man får hjälp och feedback. Nu jävlar !! Nu ska träningen minsann komma igång och efter alla inlämningsuppgifter och tentor är klara (dvs 2 veckor) så är det kk som gäller. Prioritering Nr1. Känns skönt.. Jag mår bra. Jag är lycklig. Även fast det är så sjukt, äckligt mycket stress och press. Jag har nog magsår. Illa. Been there done that ! Jag sätter ribban allra högst upp också. Ska ha Mvg i alla ämnen och får jag mindre än det är jag värdelös. Typ så tänker jag. Det är fel tänkande, men svårt att bara ändra på sitt tänkande också.. Humm.. Nu ska jag fortsätta plugga. Sen om 1,5 timme blir det desperate housewives.. Jiiihaaaa..

Lots of love / Hanna ^^

Kommentarer
Postat av: Marie

haha så då är det kk som gäller? ;p

duktig du är gumman! snart är du body buildern! =)

skit i betyget, man överlever nog ändå har jag insett =) puss

2007-10-30 @ 21:31:33
URL: http://mariee87.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0