Happy girl !! (men stressad som f*n)

Tjiiiingeliiing !!
Igår så "flyttade" syrran o hennes kille & deras två katter hem till mig & mamma & min kanin (en riktig kanin alltså).. Några grabs håller på o renovera om hos dom, så dom får bo här så länge. Jag har fått massa allergisymtom, så igår var jag hos läkaren och lämnade allergitest.. (blodprov).. Jag fattar inte hur jag ska kunna ta blodprov och sprutor och det ena och det fjärde, på mina patienter i framtiden, när jag själv är så rädd för nålar/sprutor. Aja, det är inte mitt problem i dagsläget. Mitt problem i dagsläget är att jag är sjuuukt stressad och pressad. Har tenta på måndag !!! Och typ hela mitt betyg hänger på det. Jag ligger nu på Vg+ typ. Så om jag verkligen kämpar och får bästa betyg på tentan och på två inlämningsuppgifter så får jag Mvg i betyg. Självklart så sätter
jag den största pressen på mig själv och ska alltid vara bäst, så jag bara MÅSTE få mvg. Oavsett om min kropp tar stryk av det.. sån e jag.. (tyvärr).. Well, bara o fortsätta plugga om huden, diabetes, nervsystemet och rörelseapparaten.. plugga plugga plugga... Idag så var jag på HLR (hjärt-lungräddning) kurs. Jätte lärorikt och roligt ! Bra att ha i bagaget. Resten av dagen bestod av att plugga plugga plugga och sen äta middag med familjen. Imorrn (onsdag) är jag ledig. Fast måste typ upp kl 7 för o plugga hemma. Sen promenad... Sen plugga.. Sen plugga igen.. ÄTA.. plugga.. äta.. plugga.. Hjälpa pappa och slänga ut gamla möbler och åka och köpa nya svarta skinnsoffor *vill ha*.. Sååå jäkla sköna o fiiina !! Sen kanske träna på kvällen om jag hinner..? Nu ska jag fortsätta plugga (kl 23.00).. *gäsp*.. Och sen blir det natti natti när jag somnat i skolböckerna..  myyyyys på er ^^ 

FÖRESTEN.. Ni måste ju bara få hra en liten tjej sjunga.. hon e sååå söt och så duktig.. Man kan inte göra annat än fälla en eller två eller tre glädjetårar. Hennes sång går rakt in i hjärtat.. !! Snacka om talang.. god damn !!


 
                                                                                                          

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0