Grattiiiis mitt <3 !!



Compleanos feliz, compleanos feliz, compleanos mi corazon, compleanos feliz..
GRATTIS ÄLSKLING på födelsedagen !! bebis.. mitt hjärta... söööööötnos. hihihih... *ler sött*



Guu så jobbigt det var i skolan idag. Först hade vi metodövningar. Så vi övade på att sätta kateter och
stomi och sånt. Sen gjorde vi grupparbete, sen en snabb lunch. Jag åt 1 kilo spenat *stor & stark*..
Efter det fortsatte vi med grupparbetet. Jätte flitiga plugghästar !  Sen var det dags för etik. Diskussion
i 4 timmar typ. yeah ! Pratade om nyckelorden inom etiken; Etik, Moral, Normer, Värderingar, Värde, Plikter,
Principer, Ställningstagande, Fakta, Resonemangsmodeller. Resten vill ni inte veta, tro mig. . .
Satt kom hem vid halv 6. Då blev det middag och sen plugg hela kvällen. Nu ska jag kolla på efterlyst,
sen ska jag komma i säng tidigt (är de iaf tänkt), så jag orkar hela freeeedagen imorrn !!!!
*smek*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0