Beundrare?

Jag fick en dikt av en kille precis nu.. haha.. tror typ att han är min beundrare..
Snacka om att inte snåla på komplimanger. Får ju fan toppen sjävlförtroende av honom *blink blink* (jag är störst, bäst & vackrast)
Ps. Han e halv svensk/halv amerikan, därav eventuella felstavningar Ds.

du är solen i den vackra himmelen

du är den stjärna som jag tittar på på nattetider

du är min måne

du är så ren som naturen

du är ärlig som livet

när du dansar ,livet är hos dig

när du gråter ,regnet faller

du är som blommor,ännu vackrare

du är som naturen men,ennu livligare

du är en dröm inte bara för mig ,för alla

ditt hår är som guld

dina ögon är som spegel som reflekterar skönhet

dina läppar är nyckel till framtiden för alla älskare

du är så underbar,men inte bara i ord,

jag vill titta på dig dag och natt

ingen sol kan motsvara ditt ansikte

ditt hjärta är så stor och det finns bara plats för kärlek


 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0