Äntligen fredag !


Fredag.. efterlängtade fredag ! i love you friday..
Ikväll är jag bortbjuden på tjejmiddag och idol. Tydligen middag och efterrätt och hela köret.. gott..
Redan hungrig (kl 17,50). Efter att vi ätit oss mätta och belåtna, kollat idol, gjort iordning oss, tagit
en drink, eller två (känner mig själv, de blir 6 drinkar) *host host* Så ska vi te Olearys aka. Ollan, lärkan,
stammisstället, my life.. HAHA.. Förhoppningsvis blir det fullt ös medvetslös där ikväll.. Full like a kastrull !
You bet baby ! Åååh, min lilla gubbe kommer te Sthlm idag. Hum, vill så gärna träffa dejj ju.. : / Får väl se hur
det blir. Finns många omständigheter.. tyvärr.. Allt för hälsan i helgen, vill jag också gå på. Men, lär väl bara
bli massa partyy och plugg och träning :) Det gamla vanliga med andra ord !
Dags för en dusch, göra mig iordning, gå te systemet, sen iväg på middagen !!

Ha en toppen helg, för det ska jag GARANTERAT ha !!

Love / Hanna

Kommentarer
Postat av: Marie

haha gud vad positiv du är, bara föratt du gjort klart etiken =p

festa lugnt o gör inget jag inte skulle gjjort ;p

ta det lugnt med killen ;) uppdatera mig senare! =))) puss!

2007-10-26 @ 21:54:10
URL: http://mariee87.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0