aaaaah tjeeeena !


Ahhhh tjeeeena (med polskt uttal) !!

Jag e så trött... Drömde SÅ hemska mardrömmar inatt.. så ja grät i sömnen. När jag vaknade imorse så sprang jag till mamma o gav hennes världens största kram.. trygghet..
Idag lämnade jag in min sista inlämningsuppgift i ämnet Omvårdnad. Ett arbete om Smärta. Har verkligen kämpat med det arbetet och hoppas att det ger resultat. På onsdag får vi veta resultaten på vårt prov. De sista provet, som hänger på betyget.. rätt nervööös..
*pirrar i magen*..
 
Mitt helgnöje bestod av det gamla vanliga.. I fredags blev det bara myys och i lördags party. Det hände väääldigt mycket på lördagen *massa bus*, och ingenting jag bör skriva om här *haha*.. *vimlar med ögonen* !! 

*gäsp* Vet inte riktigt vad jag ska skriva.. känns som att jag inte har så mycket att säga.. förutom att ni som läser det här, e så JÄVLA TRÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅKIGA !! Jag typ bönar och ber efter en kommentar.. ni kan bara skriva "hej hanna, hoppas allt e bra, jag läser din blogg, och jag älskar dig, du är bäst i hela världen, snyggast, sexigast, sötast, snällast, puss från XXX".. Jag kräver inte mer än så...Men, ni ORKAR inte ens göra det för min skull.. tack.. så.. väldigt.. mycket.. oengagerade människor.. *arg min* Ni e dumma !! Kommentarer, det är det som gör att man vill fortsätta skriva. Det gör mig mer motiverad.. Men istället är det många som läser bloggen (jag ser statistiken i min blogg) men ingen som kommenterar.. Skäms på er ! (ja vet vilka ni är)... Ni kan sitta o läsa mina lååååånga inlägg, men inte ägna 1 min åt att skriva ett hej.. aja, nu ska jag gå o plugga etik.. Vad som är rätt och fel (rätt att kommentera min blogg - fel att skita i det)...

PUSS & SMEK


( Bilderna är saker som jag själv har plåtat. Bla. med min kära Canon eos 400D )
 ( Tryck på bilderna för att få dom större ! )
1.    2.  3.  4.  
5.  6.   7.    8.   
9.   10.  11.  12.

13.  14.  15.
 

 

Kommentarer
Postat av: marie

det var inte alls den sista inlämningsuppgiften ;)

2007-10-15 @ 17:40:22
Postat av: Hanna

nähäääääää? vad har vi för STORA inlämningsuppgiter till da? aa.. bedömningen syftar du på? men den är i december, haha.. så.. jag tänker inte SÅ LÅNGT ;) puss ps. kul att du kommenterade, duktig flicka ds.

2007-10-15 @ 18:00:46
URL: http://charliesangels.blogg.se
Postat av: charlotte

Hej världens snyggaste,sötaste,finaste och bästaste HAPNAAA!! Jag gillar din bild skarpt. Nummer 5 alltså. Puss på stjärten.

2007-10-15 @ 19:08:24
URL: http://fotofia.blogg.se
Postat av: Hanna

Tack Lottis :) hihih.. HAPNA.. thats mee :D eller hamna för dom som föredrar de :P Aa visst e 5an grym.. och ta bilder så vattendropparna blir skarpa :P The photografer Hanna !! puss

2007-10-15 @ 20:15:26
URL: http://charliesangels.blogg.se
Postat av: marie... igen...

klart, det var ju tydligen också en stor uppgift sa hon =/

ville bara rätta det lilla felet ;p

2007-10-16 @ 17:28:50
Postat av: marie... igen... igen...

din kanin är förresten väldigt lik min förra kanin, mimmi =)

2007-10-16 @ 17:29:37
Postat av: Hanna

Marie: Okii.. va kul :) dom e så söööööta !! Min heter Doris.. min lilla Dorran

2007-10-16 @ 20:24:29
URL: http://charliesangels.blogg.se
Postat av: Martin

Ta det lugnt fina tjejen. Din tur kommer!

2007-10-18 @ 13:21:31
Postat av: Anonym

Nu har du fått en ny läsare, jag kommer att kommentera dina inlägg ;) haha pözz

2007-10-21 @ 15:41:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0