Veckan som varit


Tenta tenta tenta. Inlämningsuppgift, redovisning, tenta igen. . .*suck*. 3 dagar kvar nu, på onsdag är det "slut". Det känns så jääävla bra. Faktiskt. Hade tenta i Etik i torsdags. Jag har inga ord för hur svårt det var. Tur att jag inte var den ända som tyckte det. I princip 100% av klassen tyckte som jag. Hela förra veckan har vi suttit med grupparbete i skolan till typ 17.00. Som i fredags. Då slutade vi 11.00, men vår grupp satt kvar i skolan tills 16.00. Till och med alla lärare (och elever så klart) hade gått hem. Förvånansvärt att vi inte blev inlarmade. I fredags fick vi tillbaka två stora arbeten som vi har gjort i etik. Jag fick Mvgbåda två. Läraren skrev till och med "Imponerande bra. Bra jobbat" (se bild) Jag är så stolt över mig själv !! Äntligen får man det bevisat för sig, att när man verkligen lägger ner tid och själ i sitt pluggande, så får man bra resultat. Tack !! Imorrn är det redovisning inför hela klassen. Och det är ca: 30-35 pers kanske?.. humm.. Sitter redan nu och darrar på stolen så jag ramlar av snart. På tisdag är det sista inlämningsdag. Phhuuu.. Onsdag är det tenta på en hel bok. Kul ! Jag är körd. Sen är det dags för att lägga ner tid på mig själv. Bara göra det jag vill. Unna mig saker. Få sova ut. Bearbeta bort mitt magsår, typ. I fredags hade jag jätte mysigt. Med dip, grönsaker, idol och (självklart) blev det massa plugg. Igår blev det också massa plugg. Sen drog vi till wärdshuset för att fira Elin. Efter det så drog jag o Krister upp till Ollan och när vi kom fram så fick inte Krille komma in. To bad : / Mötte upp mina girls och lite annat folk där inne. Shakade på dansgolvet och hade very fun ! När de stängde begav vi oss till Statoil och åt korv. Det var gott ! Sen gick jag hem och levde lyckligt i alla mina år ! Tänkte lägga upp lite bilder från tjejmiddagen med johanna, anna, terese och kickan, som var för ca 2 veckor sen. Och sedan bilder från igår =) Perfekto !! Puss & maaasssa goa kramar





Såå Stolt ! =)

ps. 3 stjärnor = mvg ds.



Kommentarer
Postat av: Marie

hihi vad duktiga vi var på proven och arbetena!!! =))

2007-11-18 @ 19:57:19
URL: http://mariee87.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0