(minus) -0,5 L blod

IGÅR, onsdag, slog min synskhet in. De ringde mig från jobbet. 7.15 på morgonen "Hanna, kan du jobba ute på dalarö NU?". .  Gomorron lixom ! Det var bara o hoppa upp ur sängen, klä på mig, ta en snabb dusch och springa till bussen. Jobbade hela dagen. Efter jobbet var det dags för blodgivning. Jag ligger back 0,5 L blod. Inte nog med att jag var trött efter jobbet, nu blev jag ännu tröttare. Men, vad gör man inte för andra människor hihi. Jag är en sån hjälte !! Hjältinnan Hanna, thats me !

IDAG ska jag jobba. Igen. Fast bara rakt över vägen. Skönt. Jag är så sjukt trött. Sovit jätte dåligt inatt. Jag är inte på humör heller. Men man får försöka att hålla humöret uppe. Bäst att jag får jobba med nån rolig person ikväll, annars kommer det inte bli roligt.

LÄNGTAR till fredag. Då blir det fullt ös medvetslös. Middag, "konsert" & party. Kalle Baah, here i come. Jag kommer ha sjuuukt skojj. Eller rättare sagt vi kommer ha sjukt kuuul.. weiiiii..

SAKNAR det där. Saknar det så mycket. Varför gör du så att jag måste säga hej då. Varför kan det inte bara vara på bådas villkor?  Det e synd... Jag vill inte att det ska vara såhär. . . 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0