Jag dör av skratt !

IGÅR
Igår var jag och anna och tränade på gymmet. Vi tränade biceps och mage och kondition. Idag har jag sån träningvärk så det skriker om det. Aj aj aj, kan knappt bära något. Illa. Finns väldigt fina killar på gymmet *ögongodis* hiihi. Tur att dom är så snälla också ! Inte alltid en kille både kan va snygg och snäll, sånt är sällsynt.  Efter gymmet blev det hemgång och äta mat, duscha sen kom Mattias o hämtade mejj sen drog vi hem till honom o kollade på film. Först började vi se skräckfilm, men sen mitt i halva filmen så blev det knas. Så vi fick byta film till- Big Mommas House. Den var så jäääääkla rolig. Den måste man bara se. Förutom att jag skrattade sjukt mkt av filmen så är Mattias så jävla rolig så jag tror jag dog av skratt. Alltså, han e fan världens roligaste kille !! Inte konstigt att jag har ont i magen idag. hahaha. hans fel... åkte hem nån gång inatt, och det var glaaaaaaaaashalt ute, nästan så jag kunde åka skridskor hem. . .

IDAG
Vaknade nyss. 9.30. Skönt att få sova ut. Ska skarva en sladd idag. Jag är så teknisk. Jag borde ha gått teknikprogrammet. Sen blir det frukost, kanske en promenad. Städa lite hemma. Mat igen. Sen ska jag till optikern idag, behöver gå dit och göra en linsundersökning, var ju ett år sen, och köpa mer linser, mina håller på att bli för gamla. Sen kanske det blir träning ikväll, OM jag orkar. Har så ont, överallt. Nu ska jag se våra bästa år, sen ta en skön dusch, eller ta ett bad. Och sen bara ha en toppen dag !! Hoppas ni får en toppen dag också.
Lots of love / Er lilla Hannis <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0