Heeelg

Jaha, så var det helg igen då.
Igår tränade jag med Camilla på gymmet. Vi körde biceps och rygg. Har sån SJUK TRÄNINGSVÄRK idag.. Känns skönt att jag kommit igång med träningen nu. Feels really good !
Idag gick jag upp vid 7. Skulle tvätta med mamma. Men hon sa att hon klarade sig själv så jag somnade om 1,5 tim. Sen gick jag upp, åt frulle. Pluggade. Läste i min bok sen satt jag och skrev mitt arbete på datan, sen läste jag i boken igen, sen pluggade jag etik etc etc. Gick o lånade kläder hos en kompis. Lagat mat. Nu har jag skickat iväg ett arbete till pappa, så han ska komma o lämna det. Sen ska jag köpa groggvirke, sen ska jag bära upp några kilo sågspån. Sen ska jag baka kladdkaka (världens godaste, mammas recept).. sen ska jag plugga etik igen... Sen ska jag plugga social omsorg sen ska jag duscha o göra mig iordning. Sen ska jag välja kläder (2 timmar) sen ska jag kröka och festa.. VILKEN DAG !!! Har säkert glömt nått också..
Imorrn blir det gymmet igen, och grupparbete, och social omsorg och etik. JIPPIE !! älskar o plugga... inte...

See you later alligator <3

Kommentarer
Postat av: Marie

haha det lät som att du hade en väldigt produktiv dag!!! =) måste fått mkt gjort =)

2007-11-03 @ 21:17:11
URL: http://mariee87.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0