Fredag till Tisdag

Tjiiingeliiing !!

Har inte orkat/hunnit skriva någon blogg. I fredags var det en väldigt händelserik dag. Jag tappade min mobil, gick te polisen, va helt hysterisk, fick fel linser hos optikern, de va kallt, jag var inte på bra humör. In the end så fick jag tillbaka min telefon, en kille i min ålder som hade hittat den. Undrar hur kul han hade med den medans den var borta i 6 timmar? Jag vill nog inte tänka mer på det där. Hur som helst. Jag, kickan och pauline hade en mysig middag med kyckling, potatisklyftor och currysås och till efterätt blev det glass och bär. Mums. Sedan förkrökade vi. Sedan begav vi oss till Ollan, där det var proppfull. Jag skojjar inte. Kalle Baah skulle spela där på kvällen så det var pga det. Kände nog varannan människa där, va riktigt kul och träffa så mycket folk, och så fina killar *ögongodis*. Sen gick vi ner till Statoil och hade sjuukt ont i fötterna efter all dans, satt inte ner på hela kvällen. Sen till slut så kom jag hem, nångång.

Lördagen var jag trött. Mådde inge vidare. Men, som jag är, partyschlynan, så är man ju alltid på topp. Gjorde mig iordning o förade lite hemma och gick upp till Ollan. Mötte upp mina tjejer där. Hade skit kul. Sen skulle jag och Em beställa i baren, men då kom det fram två killar, eller dom stod bakom oss, och hade beställt in 30 shot. Rika? Och dom ba "vill ni ha shots brudar, varsågod".. haha.. JA TACK ! Så vi svepte 3 st/var på en gång. Sen efter 5 min kom ytterligare en kille fram och ville bjuda oss på något, så vi ville ha en shot till. Så 4 på rad. Helt otroligt. Då hade vi till o med druckit innan, så efter 30 min, då var man borta, haha.. Helt crazy.. Kvällen var grymt rolig alltså. Inte lätt att vara eftertraktad, right Ems? hihih. . .

Söndagen bestod av att vara bakis & bara allmänt mysig. . .

Igår (måndag) var jag hemmafru. Sov ut och sen tvättade jag 6 maskiner. Hum.. Jobbigt var det. Städade halva huset. Diskade. Städade igen. Fixade tvätten. Lagade mat. Som jag sagt innan, jag är världens bästa hemmafru, lyllos den kille som får äran att vara tillsammans med mig *s*..

Idag har jag jobbat och slitit. Varit rätt mycket på jobbet. Han iaf baka hallonpaj (med vaniljsås). Baka sötsaker är min specialité. Kom hem och hämtade ut mina nya linser. Sen fortsatte jag städa hemma. Har lagat god mat. Ringt lite samtal. Och snart, 21.00, är det desperate housewives på tv. Tänkte ta en rostad macka och njuta av att jag har städat och fint. Så får vi se vad morgon dagen har att erbjuda !! Ciao !!

vad gör jag?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0