En äkta hemmafru

JAG ÄR EN ÄKTA HEMMAFRU
Idag gick jag upp alldeles för sent. Usch på mejj ! Har iaf hunnit städa massor. Och bakat hembakat bröd (se bild) så gott och så gjorde jag en potatis och rotfruktsgratäng (se bild, bilden är dock lite gul) Jätte gott blev det! Jag är en mästare i köket. Som i allt annan dvs *blink blink* Plåtade lite hemma bilder också på några blommor (se bild) Har haft sjuuukt tråkigt idag. Tänkte gå till gymmet, men sen "kom jag på" att jag har sån äcklig träningvärk så att det till och med tar 10 min för mig att komma upp ur sängen på morgonen. Så kände att det var nog bäst att jag höll mig inne med mjukiskläder, bakar och myser. Ska ev. kolla film med Mattias ikväll igen, om han inte kommer hem försent. Vi får se.. Jag måste ju se desperate housewives. Det är ett måste. Det kommer före big mommas house 2. Faktiskt !!

Imorrn vet jag inte vad jag ska göra. Tänkte träna på gymmet. Städa ännu mer. Kanske baka nått onyttigt? haha.. Allt är så gott som är onyttigt. hiihiii.. vi får ta dagen som den kommer imorrn. Har en känsla att dom ringer från jobbet och undrar om jag vill jobba. Är jag synsk? Det märker vi imorrn. . .

Jag gillar inte vintern. verkligen inte.. disslike såå hårt. Jag vill ha sommar, sol, glass, bad, glada människor, lätt klädd, och njuta och få vara lycklig, spela kubb, spela fotboll, spela brändboll.. saknar.. Vintern är bara kall, sliskigt väder, blåser. Det ända jag gillar med vintern är när det är typ vindstilla, solen skiner, snön har lagt sig fint, och typ åka skridskor. Det är det ända positiva. Jag ser inte ens framemot julen. Eller jo, nu ljög jag. Älskar ju mat, julmat. Äter som en byggarbetare vid jul. Går säkert upp 4 kilo.. haha..

Well, nu ska jag fortsätta städa och lägga upp några bilder här. Sen kolla tv. . Sen får vi se ! / kärlek ^^

FöreEfter Ätit lite redan, hihi..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0