Bakis.nu

A Halleluja moment!! Jag är bakis.nu.. haha.. värsta bakissmällan jag någonsin varit med om. Va med massa kompisar på Ollan igår. Hade skit kul, drack dock för mkt. Sen hemgång, och den hemgången tog ca 1 tim o 20 min. Hände massa saker på vägen hem :/ ... jag e fortfarande bakis.. rejält asså.. "ska aldrig mer dricka".. så känns det, men vet verkligen att jag ljuger för mig själv om jag säger så !

Idag har jag pluggat massor. Mammsen har lagat god sallad, kycklingfile och potatisklyftor. Snart kommer min grupp hem till mig. Så ska vi sitta och plugga. Har bakat kladdkaka tills idag. Med vispgrädde och kaffe och te till det.. Mums..Wanna taste..?.. Det blir ännu mer plugg idag och bara ta det lugnt. Syrran ville att jag skulle med o hämta Robban inatt i Södertälje. Får se, hur jag orkar, bra bakis sällskap? haha.. jag är alltid ett bra sällskap *bus*.. Är såå hungrig men mår illa.. Måste försöka få i mig lite käk..

På onsdag gäller det. . . nervös. . . På torsdag är det Etik tenta.. Hur ska det gå? värderingar? konsekvensetik? jag orkar inte mer asså.. Låååt mig va ! Låt det få bli 15 November. NU NU NU !!! kladdkaka.. ja vill ha kladdkaka.. ååååhhh give it to me. Kan ju lixom inte skära upp en bit, utan tårtan måste vara hel. Annars blir det inte bra när man får fint besök =)

Nu ska jag äta, läsa bok, plugga etik.. och bara slappa.. dricka lite te.. myysa.. Myyyyyys på Er från mig !! *kärlek*

Kommentarer
Postat av: Marie

HAHA förlåt att jag skrattar... tog det bara 1 ½ timme? ;p förlåt gumman ;p ^^ mig gillar dig!

2007-11-05 @ 17:47:23
URL: http://mariee87.blogg.se/
Postat av: Hanna

Haha.. det är lungt.. min blogg är ju halvt allvarlig/halvt ironisk, så bara kul om du skrattar. Tro mig, det tog iaf en timme från ollan och hem.. mig gillar dejj också ^^ hihih.. jag gick faktiskt inte själv hem, det var därför de tog tid.. eller.. ok, det där lät fel också.. hum.. hur som.. det blev förhinder på vägen hem, därför de tog så lång tid :S haha.. Nu ska jag läsa din blogg ;) puss

2007-11-05 @ 21:47:07
URL: http://charliesangels.blogg.se
Postat av: Marie

haha jag ska berätta hur jag tolkade din blogg imorgon ;p puss!

2007-11-05 @ 21:57:24
URL: http://mariee87.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0