Snart ett nytt år, weii

Har inte skrivit på ett tag på grund av massa anledningar. I veckan så har det blivit jobb. Igår var sista dagen. Nu är jag ledig i 1,5 vecka. Så skönt. Fast det kan nog dyka upp jobb ändå som jag tar. Vi får se. Skönt att bara få vara ledig också och ta det lungt, umgås med nära och kära och göra saker för sig själv som man inte hunnit med förut. Igår, fredag så tog jag det bara lugnt. Jätte skönt. Idag, lördag ska jag en sväng till systemet och handla in till nyår, dvs några kassar. hi hi hi. Sen ikväll så får vi se vad som händer !!

Nyår är redan på måndag. Det är helt sjuukt ! Jag har fortfarande inte bestämt vad jag ska göra. Vara med nära och kära så klart och röjja, men vet inte vart. We´ll see. Vad har du för planer på nyår? *puss & kram*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0