Party on dude

Igår, fredag, så var det party. Jag och Emeli begav oss till Ollan. SÅ ovanligt. Måste ju hinna sätta sina spår där innan dom stänger. Dom ska tydligen lägga ner ollan. Det var inte så mycket folk där, vilket jag förstår, för allas pengar har väl gått åt till julklappar och det är sjukt kallt ute. Men vi hade skita skojj. Möte upp massa folk där. Hej & hå. En jobbig äldre man frågade var 5:e minut "would you like to dance with me".. hehe.. "no thanks".. GE UPP.. Ett nej är ett nej, herregud. Skum snubbe !! Jag och Emeli var så duktiga igår som inte drack oss redlöst fulla. Vi satte en gräns för alkoholintaget under kvällen, och vi uppfyllde det. Naaaajs giirls. . .Blev ju dock bjudna också ;) Men det är en annan femma !! ha ha ha. Söt kille var där igår också *puss*. Ikväll vet jag inte vad som händer. Lördag? Party  vs myskväll?

Såg på EKG idag. Elektrocardiografi hihih.. Så skulle de testa om man kan minska sin bakfylla. Det skulle ske genom att man dricker 1L vispgrädde innan man dricker all sprit. hum.. seriöst? 1L grädde = 400g rent fett. Gott? Jag skulle fan gå upp 5 kilo om jag drack det där + alla kalorier som det är i spriten man dricker under kvällen. Jag skulle isf avstå från grädden och hellre vara sjuuukt bakis. Jag menar, man lär ju må mkt sämre av att dricka det där, det är ju illamåendeframkallade, iaf för mig.

well well... nu ska jag glida runt lite på internet. Bosätta mig i min säng och gömma mig under täcket och fundera på vad jag ska göra ikväll. Någon som har ett förslag?!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0